A Xunta está a
desenvolver unha completa estratexia de apoio aos consumidores afectados pola
adquisición de participacións preferentes desde o punto de vista da
información, o asesoramento, a tramitación de reclamacións e a procura de
solucións.
Para iso, desde o
primeiro momento o Goberno galego reforzou os puntos de atención de Consumo coa
posta en marcha de 4 novos puntos comarcais de atención especializada (situados
nas zonas onde se detectou maior demanda de atención -Cangas, O Rosal,
Ponteareas e Vilagarcía) que atenden persoalmente a todos os interesados e
completan a acción das oficinas do IGC nas 7 grandes cidades, as oficinas
provinciais e municipais de atención ao consumidor e das asociacións de
consumidores, en total, ao redor dun centenar de puntos.
Ademais, a Xunta
está a levar a cabo para a procura de solucións:
· Encontros coa
Fiscalía, as asociacións de consumidores e NGB
· Tramitando as
reclamacións ás entidades bancarias e administracións competentes (Banco de
España, CNMV)
· Reforzando a
formación de especialistas para garantir un bo servizo informativo a disposición
dos consumidores afectados.
O presidente Feijóo
está a resolver un problema que a actual Xunta non só non xerou, senón que se
desenvolveu na anterior lexislatura, sen que entón houbese reacción algunha. O
produto financeiro das preferentes estivo autorizado polo actual Banco de
España, elixido polo PSOE, e a CNMV, elixido polo PSOE. En Galicia, o 80% das
preferentes vendéronse na época do bipartito. Exercendo a súa responsabilidade,
o presidente Feijóo está a buscar a mellor solución posible para que esta
fraude consentida polas autoridades socialistas se resolva.
No hay comentarios:
Publicar un comentario